Ondersteuning en onderhoud: snel en adequaat
Ondersteuning
Onze helpdesk staat 24/7 klaar om je snel weer op weg te helpen bij IT-storingen. Ondersteuning wordt gefactureerd per prestatie-eenheid (per kwartier).
Onze helpdesk staat 24/7 klaar om je snel weer op weg te helpen bij IT-storingen. Ondersteuning wordt gefactureerd per prestatie-eenheid (per kwartier).
Terwijl ondersteuning vooral een reactieve service is om problemen snel op te lossen, is onderhoud er net op gericht om proactief problemen te voorkomen. In die zin vloeit onderhoud meestal voort uit actieve monitoring. Geeft een van de monitoringtools bijvoorbeeld aan dat de schijfruimte vol raakt? Dan kunnen we extra geheugencapaciteit toevoegen, maar ook automatische clean-upsoftware installeren.
Onderhoud betekent dus dat we anticiperen op mogelijke problemen en zo uptime maximaliseren. Onderhoudscontracten hebben een vaste prijs per maand.
Winkelmandje
Het product is toegevoegd aan je winkelmandje